گلدوزی و چاپ لوگو روی تیشرت روی تکنیکال

1_گلدوزی روی تیشرت بهتر است یا چاپ؟

دغدغه ی بسیاری از مشتریان ما این است که آیا بهتر است برای طرح خود را روی تیشرت گلدوزی کنند یا چاپ؟ ما در این مطلب سعی داریم به طور کامل اما خلاصه این مطلب را برای شما توضیح دهید. تا در پایان با توجه به نوع طرحتان چاپ یا گلدوزی را برای تیشرت خود انتخاب کنید.

 1-1-چه چاپی های برای چه تیشرت هایی مناسب است؟

چاپ ها بر خلاف گلدوزی انواع مختلفی دارند به عنوان مثال سیستم چاپ برای تیشرت هایی که با پارچه های الیاف مصنوعی دوخته شده اند، متفاوت از تیشرت های نخی است.

  1-1-1-چاپ روی تیشرت با الیاف مصنوعی

ما انواع مختلفی از چاپ روی تیشرت ها را داریم که مهم ترین آنها را در این مطلب به اختصار شرح خواهیم داد. یکی از مرسوم ترین چاپ ها روی تیشرت چاپ سابلیمیشن است. این چاپ مناسب برای تیشرت هایی با جنس های الیاف مصنوعی و پلاستیک دار است. رنگ تیشرت ها برای این نوع چاپ باید روشن باشد و تیشرت های با رنگ تیره قابلیت چاپ روی این تیشرت ها را ندارند.

  1-1-2-چاپ روی تیشرت های نخی

چاپ روی تیشرت ها نخی عمدتا به سه صورت انجام میشود:1-چاپ مدیا 2-چاپ دیجیتال 3- چاپ لیبلی چاپ مدیا معمولا به صورت تک رنگ یا دورنگ انجام میشود و مناسب برای چاپ لوگو و طرح های ساده است. چاپ لیبلی محدودیتی در چاپ رنگ های مختلف ندارد و حتی قابلیت  چاپ عکس را هم دارد. و اما چاپ دیجیتال مانند چاپ لیبلی قابلیت چاپ هر عکس و طرحی را بدون محدودیت دارد اما کیفیت بسیار بالاتری دارد و قابلیت چاپ بدون پس زمینه در ابن نوع چاپ مهیا است.

 1-2-گلدوزی روی تیشرت

گلدوزی روی تیشرت یکی از مناسبترین راه ها برای حک کردن لوگو روی تیشرت است. گلدوزی مناسب برای تیشرت های نخی و جودون است و با دوام تر از چاپ روی تیشرت های پنبه ای است. از این رو برای لباس ها و تیشرت های کار بسیار مناسب است. در گلدوزی از هر رنگ نخی می توان استفاده کرد و براق بودن نخ ها و بر جسته بودن آنها جلوه خاصی به لوگو ها و نوشته ها می دهد.

در سطر بالا به قابلیت های گلدوزی اشاره شد اما گلدوزی روی تیشرت محدودیت هایی هم دارد. گلدوزی دقت چاپ را ندارد و رنگ ها تخت است است. به عنوان مثال امکان گلدوزی یک عکس با جزییات روی تیشرت وجود ندارد. از مهم تر این است که امکان چاپ یک عدد هم روی تیشرت وجود دارد اما برای به صرف بودن گلدوزی تیراژ سفارش باید بالا باشد.

2-جزئیات پروژه

این تیشرت ها که در تصویر میبینید به سفارش شرکت تکنیکال در تعداد 40 عدد گلدوزی شده است. تکنیکال شرکتی در زمینه جک های هیدرولیک و پنوماتیک است. این گلدوزی ها به شیوه غیر مستقیم یا همان برچسبی است. یعنی ابتدا گلدوزی روی پارچه ای جدا انجام شده و سپس روی تیشرت دوخته میشود.

  • کارفرما : تکنیکال
  • نوع تیشرت : نخی
  • نوع گلدوزی : برچسبی
  • ابعاد چاپ : 7×3سانتیمتر
  • تعداد : 40 عدد
  • مورد استفاده : تبلیغات
گلدوزی تیشرت
گلدوزی تیشرت
چاپ روی ماگ تبلیغاتی استودیو فیلمبرداری حسین
چاپ تیشرت یقه دار تبلیغاتی بتون آزادگان