چاپ بشقاب و پیش دستی

چاپ دیجیتال عکس دلخواه روی بشقاب و پیش دستی با کیفیت بالا

تاریخچه تولید و چاپ بشقاب و پیش دستی در ایران به مدت های بسیار دور میرسد. در ابتدای شکل گیری تمدن های بزرگ ایرانی همواره نقاشی روی ظروف و بشقاب مورد توجه قرار گرفت. ایران به عنوان مهد تمدن منشاء این هنر گرانبهاست. شابلون دوباره به سراغ این هنر اصیل و زیبا رفته و با بکارگیری دستگاه های جدید توانسته مجددا این هنر را احیا نموده و آثار زیبائی خلق کند.

چاپ بشقاب خاطره

جنس بشقاب: چینی
دوام: فقط استفاده تزئینی
ابعاد چاپ: 15 سانتیمتر
وزن: 460 گرم
قطر بشقاب: 24 سانتیمتر
دارای پایه نگهدارنده

در وصف این بشقاب ها خود می توانیم بگوئیم بی نظیر است و زیبائی فوق العاده ای دارد و البته مهم تر از همه اینکه هدیه ای بسیار خاص می باشد و نمونه ی آن در کمتر جائی پیدا می شود و البته ویژگی خاص آن چاپ عکسی ست که شما برای ما ارسال می کنید. این محصول و خدمات برخلاف انتظار ما بسیار مورد توجه قرار گرفته است و مشتریان ویژه ای پیدا نموده که خواهان هدایائی متفاوت و البته اصیل می باشند تا با بکارگیری از آن هنر تاریخی ایران را به رخ کشیده و نمایان نمایند که این مسئله نشان دهنده ی علاقه ی مردم ایران به فرهنگ و تاریخ اصیلشان می باشد.

چاپ بشقاب

چاپ بشقاب هدیه

جنس بشقاب: چینی
دوام: فقط استفاده تزئینی
ابعاد چاپ: 15 سانتیمتر
وزن: 460 گرم
قطر بشقاب: 24 سانتیمتر
دارای پایه نگهدارنده

البته می توانید عکس مورد نظر خود را روی این بشقاب چاپ نمائید و به عنوان هدیه به کسانی که دوست دارید کادو دهید. اما هدیه نامی است که شرکت چینی زرین روی آرایه گل این بشقاب قرار داده است و ربطی به هدیه دادن یا ندادن ندارد. با این حال طرح زیبائی که روی این بشقاب ثبت شده آن را به عنوان محصولی زیبا و جذاب می نمایند که می تواند نظر خوش سلیقه ی شما را برای انتخاب آن جلب نماید. کیفیت چاپ عکس روی این بشقاب بالا بوده و زیبا می باشد.

چاپ روی بشقاب

چاپ بشقاب سیلور

جنس بشقاب: چینی
دوام: فقط استفاده تزئینی
ابعاد چاپ: 15 سانتیمتر
وزن: 460 گرم
قطر بشقاب: 24 سانتیمتر
دارای پایه نگهدارنده

مدل بشقاب سیلور از مدل های جدیدی میباشد که نسبت به مدل های قبلی ما ساده تر و البته مدرن تر است و افرادی که به طراحی و یا فضاهای مدرن علاقه دارند می توانند از این طرح بشقاب برای چاپ عکس و طرحشان روی آن استفاده نمایند. خطوط طرح دور این بشقاب با رنگ سیلور کمرنگ و پر رنگ در کنار یکدیگر باعث ایجاد جلوه ی خاصی از طراحی مینمال و مدرن در کنار یکدیگر شده است. معمولا افرادی که با هنر سر و کار بیشتری دارند نسبت به مدل های ساده و فانتزی مدرن علاقه بیشتری نشان می دهند.

چاپ بشقاب

چاپ بشقاب صدف

جنس بشقاب: چینی
دوام: فقط استفاده تزئینی
ابعاد چاپ: 15 سانتیمتر
وزن: 460 گرم
قطر بشقاب: 24 سانتیمتر
دارای پایه نگهدارنده

بشقاب طرح صدف نسبت به بشقاب های دیگر روشن تر و مدرن تر به نظر میرسد. مانند دیگر بشقاب ها امکان چاپ هر نوع عکس و تصویری در مرکز این بشقاب مقدور می باشد. بشقاب صدف برای چاپ مناسب و دارای درخشندگی بالائیست. نحوه ی چاپ روی بشقاب به صورت چاپ حرارتی می باشد. یکی از محدودیت های این روش در اندازه و ابعاد چاپ است. حداکثر ابعاد چاپ در این روش 15 سانتی متر و در وسط بشقاب می باشد. اما یکی از محاسن آن ماندگاری طولانی و مقاومت بیشتر نسبت به چاپ های دیگر است.

چاپ بشقاب

چاپ بشقاب مینا

جنس بشقاب: چینی
دوام: فقط استفاده تزئینی
ابعاد چاپ: 15 سانتیمتر
وزن: 460 گرم
قطر بشقاب: 24 سانتیمتر
دارای پایه نگهدارنده

از این محصول می توانید به عنوان یک هدیه بسیار زیبا و یا یک قاب عکس متفاوت و در مراسم و اعیاد ایرانی و مذهبی با امکان تولید سفارشی استفاده نمائید. هر عکس و تصویری شما ارسال کنید در مرکز این بشقاب به ابعاد 15 سانتیمتر چاپ می گردد. بشقاب طرح مینا توسط کارخانه چینی زرین تولید شده است. در نظر داشته باشید این چاپ ها فقط جنبه ی تزئینی دارند و قابل استفاده برای غذا خوردن نیستند.

چاپ بشقاب مینا

چاپ بشقاب هتلی

جنس بشقاب: چینی
دوام: فقط استفاده تزئینی
ابعاد چاپ: 15 سانتیمتر
وزن: 460 گرم
قطر بشقاب: 24 سانتیمتر
دارای پایه نگهدارنده

بسیاری از مدیران چاپ عکس روی بشقاب را برای هدیه در مناسبت های خاص به کارمندان و یا تقدیر از میهمانان VIP تهیه نموده اند و تعداد کثیری از هنرمندان با همکاری شابلون به چاپ آثار خود و آثار معروف جهانی روی این بشقاب ها می پردازند و بازار ویژه و نوینی فراهم نموده اند. همچنین بسیاری از هنرمندانی که در زمینه دکوراسیون داخلی فعالیت می کنند بشقاب های مدرن و تزئینی را به عنوان پای ثابت طراحی خود قرار داده و از آن بکار می گیرند. امکان چاپ عکس و طرح ارسالی شما در وسط این بشقاب وجود دارد.

چاپ روی بشقاب

چاپ پیش دستی پرشیا

جنس بشقاب: چینی
دوام: فقط استفاده تزئینی
ابعاد چاپ: 9 سانتیمتر
وزن: 360 گرم
قطر پیش دستی: 20 سانتیمتر
دارای پایه نگهدارنده

همانطور که از نام این پیش دستی مشخص است دارای زیبائی و جلوه ی بی نظیری می باشد که حاصل تلفیق هنر ایرانی و صنعت بوده و باعث تولید چنین محصول زیبائی گردیده است. وجود رنگ های طلائی و سرمه ای جلوه ای ویژه و منحصر بفرد به این پیش دستی بخشیده است. امکان چاپ عکس و تصویر شما با کیفیت بالا روی این پیش دستی فراهم می باشد. در نظر داشته باشید این محصول فقط جنبه ی تزئینی دارد و برای مصرف روزانه مناسب نیست. اما می توانید از آن به عنوان یک تابلوی متفاوت و بی نظیر استفاده کنید و یا به کسی که دوستش دارید هدیه دهید. این پیش دستی به همراه پایه نگهدارنده ارائه می گردد و می توانید آن را برای تزئین در هر جائی که علاقه دارید قررا دهید.

چاپ پیش دستی پرشیا

چاپ پیش دستی هتلی

جنس پیش دستی: چینی
دوام: فقط استفاده تزئینی
ابعاد چاپ: 9 سانتیمتر
وزن: 360 گرم
قطر پیش دستی: 20 سانتیمتر
دارای پایه نگهدارنده

چاپ عکس روی پیش دستی نیز دقیقا مشابه چاپ روی بشقاب می باشد با این تفاوت که اندازه پیش دستی کوچک تر بوده و مسلما قیمت آن کمتر و با صرفه ی اقتصادی بیشتری خواهد بود. البته بشقاب چون بزرگتر است زیبائی بیشتری دارد ولی در صورتی که تمایل دارید هزینه ی کمتری را صرف اینکار کنید پیش دستی گزینه ی بهتری خواهد بود. تمام ویژگی هائی که در مورد چاپ روی بشقاب ذکر شد در مورد پیش دستی نیز صادق است. ابعاد چاپ عکس روی پیش دستی به قطر ۹ سانتیمتر و فقط در مرکز آن می باشد یعنی بخشی از سطح دورتادور عکسی که چاپ شده است سفید باقی خواهد ماند. پیش دستی ها تولید شده دارای جعبه ی مخصوص می باشند و یک پایه نگهدارنده برای قرارگیری پیش دستی روی آن نیز از ویژگی های آن می باشد.

چاپ روی پیش دستی

راهنمای انتخاب چاپ بشقاب

راهنمائی و پاسخ به سوالات شما

هر چقدر تعداد سفارشات شما بیشتر باشد قیمت محصول کمتر خواهد گردید
در صورتی که سفارشات شما زیر 50 عدد است می توانید آن را بصورت آنلاین در سایت ثبت کنید
در سفارشات آنلاین تخفیف ها در سبد خرید به صورت هوشمند برای شما محاسبه میگردد
در صورتی که سفارشات شما بیش از 50 عدد می باشد شامل تخفیف های ویژه ای خواهد بود
برای دریافت تخفیف های بالای 50 عدد، تلفنی با واحد سفارشات هماهنگ نمائید

مدت زمان انجام سفارشات در حالت عادی 3 تا 5 روز کاری می باشد
سفارشات فوری با 50% افزایش قیمت، 24 ساعته آماده میگردند
در نظر داشته باشید این مدت از زمان تائید طرح و واریز وجه لحاظ می شود
در صورت ارسال به شهرستان با پست پیشتاز 24 تا 72 ساعت نیز به زمان فوق افزوده می گردد
در صورت ارسال به شهرستان با پست سفارشی 7 روز اضافه بر زمان معمول در نظر داشته باشید
ارسال با تیپاکس و باربری نیز معمولا 24 ساعت به زمان فوق اضافه خواهد نمود

همه بشقاب و پیش دستی هائی که ما استفاده می نمائیم جنس چینی ساخته شده توسط کارخانه چینی زرین می باشند که دارای کیفیت بسیار مناسبی هستند.

خیر پیش دستی و بشقاب هائی که برای چاپ عکس و تصویر بکار میروند قابل استفاده نبوده و فقط جنبه ی تزئینی دارند.

با توجه به اینکه بشقاب و پیش دستی ها برای چاپ عکس بکار میروند لذا تزئینی بوده و امکان شستشو ندارند. تنها می توان با دستمال نرم و مربوط گرد و خاک آنها را به آرامی زدود.

در قسمت مشخصات کلی هر یک از بشقاب و پیش دستی ها می توانید ابعاد آن شامل اندازه، وزن و … را مشاهده کنید.

مسئله بسیار مهم این است که هر چقدر کیفیت فایل ارسالی بیشتر باشد چاپ نیز نتیجه ی مطلوب تری خواهد داشت. اگر فایلی که برای ما ارسال می کنید کیفیت خوبی نداشته باشد موجب میگردد چاپ نیز به همان نسبت دچار افت کیفیت گردد. در هر حالتی بهتر است فایل مورد نظر خود را با بیشترین کیفیت ممکن در اختیار ما قرار دهید. فرمت های مختلفی در چاپ قابل استفاده است. فایل هائی که با نرم افزارهای طراحی مانند فتوشاپ، کورل یا ایلاستریتور طراحی شده اند قابل استفاده است.

فایل های jpg و png برای اینکار کفایت می کند و از نظر محدودیت رنگی نیز مشکلی ایجاد نمی کند. که در این حالت مورد رنگی خود را روی RGB تنظیم کنید و رزولیشن را 300 DPI در نظر بگیرید. همچنین در این نوع چاپ هیچ گونه محدودیت رنگی و طرح وجود ندارد و معمولا نتیجه نهائی با تلورانس کمی چاپ خواهد گردید.

بله، ما در این مورد محدودیت خاصی نداریم. در صورتی که سفارشات شما کم و یا حتی 1 عدد می باشد می توانیم آن را برای شما انجام دهیم. برای ثبت سفارشات زیر 50 عدد از طریق سایت و برای سفارشات بالای 50 عدد بصورت تلفنی هماهنگ نمائید.

در زمینه چاپ عکس روی بشقاب و پیش دستی ها محدودیت خاصی وجود ندارد و با توجه به اینکه دستگاه های ما تماما دیجیتالی می باشند هر نوع عکسی قابل چاپ می باشد. حتی در صورتی که عکس را با گوشی خود نیز بگیرید امکان چاپ آن وجود دارد. در نظر داشته باشید که کیفیت فایل ارسالی باید مناسب باشد. همچنین فایل های ارسالی باید از نظر محتوا با قوانین جمهوری اسلامی سازگار باشد.

بله، این امکان وجود دارد که طراح های خبره و زبردست ما با سلیقه ی فوق العاده ای که دارند برای شما طراحی انجام دهند و به خلق آثار زیبائی برای شما دست بزنند. اما مورد نظر قرار دهید که در صورتی که طراحان ما برای شما طراحی انجام دهند هزینه ی آن را از شما دریافت خواهند نمود.

شابلون مورد اعتمادترین و بنیان گذار سفارش چاپ آنلاین به صورت مدرن در ایران می باشد. ما با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی که در بخش پائینی سایت وجود دارد این اعتماد را کامل کرده ایم. مجوز فعالیت کسب و کار نوپای شابلون از طرف وزارت صنعت و معدن و تجارت صادر شده است و این نشان دهنده اعتبار کسب و کارهای اینترنتی می باشد با بتوانید با خیال آسوده نسبت به سفارش و خرید از سایت شابلون اقدام نمائید.

نمونه کار چاپ بشقاب و پیش دستی

چاپ بشقاب

پروژه چاپ بشقاب شرکت زرین ابزار

بشقاب
چاپ بشقاب

پروژه چاپ بشقاب عکس گرافیکی بازی

بشقاب
چاپ بشقاب

پروژه چاپ بشقاب عکس کارمندان شرکت فراموج

بشقاب
چاپ بشقاب

نمونه چاپ بشقاب عکس رسمی

بشقاب
چاپ بشقاب

نموه چاپ بشقاب قاب شده و ان یکاد

بشقاب
چاپ بشقاب

پروژه چاپ بشقاب هایی با تصاویر جذاب

بشقاب
1%
از چاپ بشقاب شابلون راضی بوده اند

آنچه ما را متمایز می کند ارائه بهترین کیفیت و امکان ارائه ارزان ترین قیمت چاپ بشقاب و پیش دستی می باشد. آنچه را به سختی در جای دیگر بدست خواهید آورد اینجا برای شما یکجا فراهم کرده ایم. ما با دقت و حوصله و نظم و در نظر گرفتن مدت زمانی که شما در اختیار دارید بهترین گزینه های چاپ بشقاب و پیش دستی را در اختیار شما قرار خواهیم داد. می توانید با آسودگی خاطر با برند مورد اعتماد “شابلون” کار کنید.

plate
printing

www.shablon.ir

برای دریافت تخفیف های ویژه سفارش چاپ روی بشقاب و پیش دستی در تیراژ بالای 50 عدد با ما تماس بگیرید

سلام، من ``بلو`` هستم؛ هوش مصنوعی سایت شابلون! فعلا خیلی کوچیکم واسه همین تو هر دقیقه بیشتر از چهار تا سوال رو نمی تونم جواب بدم و بعضی از جوابام ممکنه دقیق نباشه