چاپ کاشی داخلی

چاپ روی کاشی فضای داخلی

یکی دیگر از خدمات و محصولات شابلون چاپ روی کاشی و سرامیک برای تزئین فضای داخلی ساختمان و بنا ها می باشد. در این روش با بکارگیری از پرینترهای دیجیتالی طرح، عکس و تصویر مورد نظر با تکنیک های خاص روی کاشی و سرامیک چاپ می شود. با اینکه این روش دارای مقاومت بسیار مناسبی بوده و علت رنگ های فوق العاده ای که دارد بسیار مورد پسند قرار می گیرد. این نوع چاپ برای فضای درونی قابل استفاده است و با اینکه در مقابل عوامل جوی بیرونی پایداری نسبی دارد اما برای فضای بیرونی توصیه نمی شود. این نوع چاپ در محیط سرپوشیده مدت بسیار زیادی را دوام می آورد و با رنگ های فوق العاده ای که دارد سالم می ماند. شما می توانید این نوع چاپ را به صورت کاشی پازلی و یا به صورت کاشی تک و یک تیکه سفارش دهید.

چاپ روی کاشی و سرامیک پازلی فضای داخلی

چاپ روی کاشی و سرامیک به صورت پازلی از خدماتیست که برای دکوراسیون داخلی ساختمان فوق العاده مناسب بوده و دارای زیبائی و رنگ و لعاب بسیار جالبی می باشد. تاثیر گذاری رنگ هائی که روی کاشی و سرامیک چاپ می شوند آنقدر بالا و دارای درخشندگی و تراکم رنگ زیادی می باشند که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می نماید. این نوع چاپ روی کاشی و سرامیک برای خانه های مدرن و یا دفتر کاری هنری بسیار مناسب است و در ضمن برای شرکت های معتبر نیز کارائی بسیار دارد و به علت درخشندگی و جذابیتی که دارد بسیار مورد توجه معماران و هنرمندان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است.

منظور از پازلی بودن این نوع کاشی و سرامیک این است که برای ایجاد تصویری بزرگ در ابعاد نامحدود کاشی های کوچک در کنار یکدیگر چیده شده و قسمت های مختلف طرح روی سطح آنها چاپ می شود سپس با قرارگیری آنها در کنار یکدیگر تشکیل یک پازل بزرگ را می دهند که در نهایت تصویر نهائی را ایجاد می نمایند. به علت استفاده از این روش هیچ گونه محدودیتی در اندازه وجود نخواهد داشت و شابلون نیز قادر با چاپ نمودن تصاویر بسیار بزرگی تا صد ها متر مربع را با این روش دارد. همچنین چیده شدن کاشی ها در کنار یکدیگر برای خلق تصویری بزرگ خود زیبائی خاصی به این اثر هنری می بخشد و نمایان شدن خطوط و بندهای کاشی و سرامیک در تصویر نهائی محصول خارق العاده و بی مانندی خلق خواهد نمود.

  1. تولید دیجیتالی
  2. تثبیت رنگ ها با اشعه یو وی UV
  3. امکان بکارگیری به روش پازلی و چیدمان کاشی ها در کنار یکدیگر
  4. تلفیق هنر ایرانی و علم روز
  5. چاپ اختصاصی تصویر و عکس به صورت دیجیتال
  1. امکان چاپ هر نوع عکس و تصویر روی کاشی و سرامیک بدون محدودیت
  2. امکان بهره گیری از هر نوع رنگ بدون محدودیت برخلاف کاشی های سنتی
  3. زیبائی و درخشندگی خاص
  4. امکان تولید در ابعاد دلخواه و بدون محدودیت حتی در ابعاد بسیار بزرگ
  5. چاپ دیجیتالی با وضوح 1440 DPI
  6. استفاده از رنگ های فوق العاده، بی نظیر و اشباع
  7. امکان چاپ چهره با کیفیت بسیار بالا و زیبائی بی نظیر
  8. امکان چاپ تا عرض 110 سانتی متر
  1. استفاده در فضای داخلی ساختمان و اتاق ها
  2. استفاده به عنوان تابلو کاشی در لابی و رستوران ها
  3. چاپ عکس عزیزان به صورت کاشی کاری در ابعاد بزرگ
  4. بکارگیری به عنوان تابلو های داخلی شرکت ها و هتل ها
  5. چاپ آثار هنری بر روی کاشی
  6. زیباسازی محیط خواب کودک
  7. بکارگیری در گالری های هنری و اماکن فرهنگی
  8. چاپ تصاویر میهمانان VIP
  1. ماندگاری کامل در فضای داخلی
  2. مقاومت نسبی در مقابل خط و خش
  3. مقاوم نسبی در برابر نور خورشید و باران

از آنجا که در تولید با این روش از متدی استفاده می شود که خاص است لذا چسباندن آن نیز نیاز به زیر سازی و ضد آب نمودن محیطی دارد که این کاشی ها روی آن قرار می گیرد که در صورت خرید طی آموزش کاملی نحوه نصب آن به شما توضیح داده خواهد شد.

زیبائی را به بنا و خانه خود ببرید:

قابلیت های استفاده از کاشی پازلی بسیار زیاد می باشد. چاپ عکس عزیزانتان در ابعادی بزرگ و البته زیبا و درخشان در قالب کاشی هائی که با رنگ های فوق العاده زنده تولید شده اند زیبائی سحرانگیزی به محیط زندگی شما خواهد داد.بسیاری از شرکت ها نیز هستند که فضای راهرو و یا اتاق های کاری خود را با استفاده از کاشی هائی که طراحی اختصاصی با استفاده از آرم و لوگو و یا نام شرکت آنها انجام گرفته تزئین می نمایند. هتل ها نیز از مشتریان خاص این نوع محصول می باشند که برای زیباسازی اتاق ها و یا فضای لابی استفاده ی گسترده ای از کاشی های پازلی دارند. همچنین به علت زیبائی خیره کننده این نوع چاپ بسیاری از هنرمندان مجذوب این نوع خدمات ما شده اند و بسیاری از اماکن فرهنگی و هنری خواهان ثابت چاپ روی کاشی و سرامیک به روش دیجیتالی می باشند.

مقایسه با روش های دیگر چاپ روی کاشی:

باید بدون اغراق بگوئیم که رنگ های چاپ شده و وضوح تصویر در این روش از تمامی روش های دیگر چاپ روی کاشی بهتر بوده و دارای کیفیت بالاتری می باشد. عمق تصویر و اشباع رنگ ها زیاد بوده و تصویر کاملا سرزنده و پویا میباشد. در واقع هیچ روش دیگری برای چاپ تصویر روی کاشی به کیفیت این چاپ نمیرسد. در بعضی دیگر از روش های چاپ روی کاشی به جای استفاده از UV کاشی های مورد نظر را با لایه ای از ورنی می پوشانند و با دمای 300 درجه به مدت یک دقیقا در کوره دما میدهند که دارای کیفیت نهائی مناسبی نبوده و بعد از مدتی براحتی از روی کاشی جدا شده و یا بر اثر کوچکترین خط و خشی از بین میرود. گرچه قیمت این نوع چاپ پائین تر است اما به علت عدم ماندگاری در نهایت صرفه اقتصادی نخواهد داشت. اما روش چاپی که ما مورد استفاده قرار می دهیم به علت استفاده از تثبیت کننده UV پایداری بسیاری داشته و از این بابت مقاومت بالائی از خود نشان می دهد که بدون نگرانی برای فضای داخلی قابل استفاده خواهد بود.

چاپ روی کاشی یکپارچه

گروه صنعتی شابلون امکان چاپ عکس روی کاشی یک تکه را دارد و به عنوان پیشتاز در چاپ تخصصی روی چاپ کاشی به انجام اینکار مبادرت میورزد. این نوع کاشی نیز مخصوص فضای داخلی ساختمان می باشد. رنگ و درخشش و تلالو این نوع چاپ روی کاشی نیز بسیار زیاده بوده و برای ساخت تابلوکاشی های کوچک فوق العاده می باشد. شما این امکان را خواهید داشت که عکس، طرح و یا لوگوی خود را در ابعاد کاشی های موجود چاپ نمائید.

در بسیاری از مواد می توان با قاب های مختلف و مخصوصی که برای کاشی های فوق ساخته می شود زیبائی آن را دو چندان نموده و بر کیفیت کار افزود. استفاده از قاب و شیشه برای محافظت کاشی های مذکور تاثیر خوبی در ماندگاری آن خواهد داشت. همچنین ضخامت موجود در کاشی برخلاف کاغذ حالت برجسته و سه بعدی به محصول نهائی میدهد که خود در ایجاد تابلوئی شکیل نقش خواهد داشت.

بسیاری از شرکت ها نیز علاقمندند که لوگوی شرکت خود را روی این کاشی ها چاپ نمایند و جهت تزئین محیط دفتر خود یا به عنوان هدیه ای تبلیغاتی استفاده نمایند. به علت براق بودن و لعابی که در کاشی وجود دارد جمال بسیار بیشتری نسبت به کاغذ و یا مواد مشابه داشته و به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست. به همین علت بسیار بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد و محصولی مورد پسند است. از موارد استفاده چاپ روی کاشی می توان به تزئین دکوراسیون داخلی منازل مسکونی، لابی، همچنین دفتر کار، راهروی ادارت، رستوران ها و هزاران مکان دیگر نام برد. موارد استفاده ی این کاشی ها آنقدر زیاد است که قابل شمارش نیست. در واقع شما می توانید برای زیباتر شدن محیط زندگی خود در هر جائی از آنها استفاده نمائید.

کاشی های فانتزی کوچک، یک زیبای نقلی :
اگر به دنبال یک کاشی نقلی بامزه هستید ما محصولی مورد پسند ذائقه ی شما تولید می کنیم. کاشی های 5 در 5 و 10 در 10 با امکان چاپ طرح مورد نظر شما یکی از زیباترین محصولات شابلون می باشد که بی نهایت مورد استقبال واقع شده است. این کاشی های کوچک آنقدر زیبا و بانمک هستند که دل هر بیننده ای را به خود معطوف می نماید. پشت این کاشی های کوچک فانتزی آهنربا وجود دارد تا بتوان در نقاط مختلفی آن را چسباند. بسیاری از مشتریان ما از این کاشی های کوچک به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می نمایند و با چاپ تصویر و یا لوگوی مورد نظر خود کاشی های تبلیغاتی خاص خود را تولید می نمایند. هزینه ی این کاشی های کوچک کم بوده و بسیار مقرون به صرفه می باشد.

در حال بروزرسانی…

با توجه به رد شدن نور از این نوع پرچم بهتر است یکرو چاپ شود
این نوع پرچم امکان شستشو و اتو دارد

1%
از چاپ کاشی شابلون راضی بوده اند

ما مدت ها تلاش و آزمون و خطا انجام داده ایم تا بتوانیم بهترین کیفیت در چاپ کاشی را بدست آوریم و با استفاده از جدیدترین متدها و دستگاه ها حداکثر وضوح را ایجاد کرده ایم. آنچه را به سادگی در هر جائی پیدا نخواهید کرد ما به شما ارائه خواهیم داد. دقت، حوصله و تلاش برای ارائه بهترین کیفیت از ویژگی های ما می باشد که باعث میگردد شما به “شابلون” اعتماد کنید.

tile
printing

www.shablon.ir

برای دریافت تخفیف های ویژه سفارش کاشی در متراژهای بالا با ما تماس بگیرید