چاپ کاشی فضای باز

چاپ روی کاشی فضای آزاد

چاپ روی کاشی و سرامیک جایگزین ویژه، ممتاز و مقرون به صرفه ایست که گروه صنعتی شابلون به جای استفاده از روش های دیگری که کم عمر هستند و از ماندگاری لازم برخوردار نمی باشند برای پروژه های شهری، تابلوهای فضای بیرون و سنگ مزار معرفی نموده است. نگاه ژرف نگرانه ی گروه صنعتی شابلون در جهت بالابردن راندمان زیباسازی المان های شهری و شکل دهی فضائی مناسب با کمک نهادهای اجرائی زیباسازی شهری با سمت و سوی افزایش ماندگاری ساخت و سازهای هنری درون شهر ها و همچنین ایجاد تصاویری ماندگار بر تار و پود شهر باعث گردیده تا ما تمامی توان خود را در این زمینه مورد استفاده قرار داده و برترین خدمات خود را به صورت اختصاصی برای نهادها و سازمان های زیباسازی شهری ارائه دهیم.

چاپ روی کاشی پازلی فضای باز

چاپ روی کاشی و سرامیک مخصوص فضای بیرون ساختمان و یا فضای باز یکی از ویژگی های سایت شابلون است که آن را از دیگر رقبا متمایز می سازد. انجام این روش مستلزم دانش و تخصص ویژه ای می باشد که بدست آوردن نیاز به تجربه و همچین انجام صحیح آن نیازمند دقت بالائیست. تیم شابلون نیز با داشتن پرسنل متبحر در زمینه چاپ روی کاشی و سرامیک به روش پخت سوم و با بکارگیری از کوره هائی با دمای 850 الی 900 درجه سانتی گراد به تولید انوااع کاشی و سرامیک های اختصاصی می پردازد. گرچه از دیرباز بهره گیری از کاشی های سنتی در ایران مرسوم بوده اما تیم شابلون با استفاده از علم روز به جای استفاده از دست، از چاپ دیجیتالی استفاده می نماید. مزیت این روش امکان چاپ هر نوع تصویر با هر اندازه ای روی کاشی و سرامیک می باشد.

  1. چاپ دیجیتالی
  2. بکارگیری کوره و پخت کاشی و سرامیک با دمای 850 الی 900 درجه سانتیگراد
  3. امکان چاپ به روش پازلی و چیدمان کاشی . یا سرامیک هاه در کنار یکدیگر
  4. تلفیق هنر ایرانی و علم روز
  5. چاپ اختصاصی تصویر و عکس
  1. امکان چاپ هر نوع عکس و تصویر روی کاشی و سرامیک بدون محدودیت
  2. امکان چاپ هر نوع رنگ بدون محدودیت برخلاف کاشی های سنتی . سرامیک صنعنی
  3. مقاومت فوق العاده بالای رنگ ها، عدم تغییر رنگ و ماندگاری ابدی
  4. زیبائی و درخشندگی خاص
  5. امکان چاپ در ابعاد دلخواه و بدون محدودیت حتی در ابعاد بسیار بزرگ
  6. قابل استفاده در مناطق مختلف کشور با درجه دمائی متفاوت شامل سرد، گرم، بیابانی، مرطوب و…
  7. چاپ دیجیتالی با وضوح 600 DPI
  1. استفاده به عنوان پروژه های زیباسازی شهری
  2. قابل استفاده در استخر، سونا، جکوزی و حمام
  3. قابل استفاده به عنوان تابلو فضای بیرونی
  4. قابل استفاده در فضای بیرونی ساختمان و بنا جهت زیباسازی
  5. استفاده در پارک ها و مراکز تفریحی
  1. مقاوم در برابر شستشو و هر نوع شوینده
  2. مقاوم در برابر هر نوع اسید و همچنین باران اسیدی
  3. مقاوم در برابر نور مستقیم خورشید
  4. مقاوم در برابر گرما، سرما، رطوبت و یخ زدگی
  5. مقاوم در برابر آتش و سوختگی
  6. مقاوم در برابر کشیدن اشیاء نوک تیز و ایجاد هرگونه خط و خش

نصب کاشی و سرامیک های تولید شده توسط گروه صنعتی شابلون مانند تمامی کاشی و سرامیک های دیگر بسیار ساده خواهد بود. راحت ترین و مطمئن ترین روش نصب بکارگیری از چسب کاشی می باشد. استفاده از چسب کاشی دقت و سرعت بیشتری دارد و همچنین زیبائی و تمیزی بیشتری نیز خواهد داشت. برای استفاده از این روش باید زیرسازی صورت گیرد و سطح مورد نظر مسطح و تراز گردد. این عمل معمولا با سیمان و ماله انجام می گیرد.  در صورتی که در چسباندن کاشی و یا سرامیک ها دقت و ظرافت صرف گردد و کاملا مماس به یکدیگر نصب گردد نیاز به هیچ گونه بندکشی نخواهد بود.

بعضا مشاهده شده که شرکت های دیگری با تولید کاشی و سرامیگ های ظاهرا ضدخش مشتریان را به اشتباه می اندازد. کاشی های سابلیمیشن و یا استفاده از مواد ضدخش سطحی، کاملا ظاهری بوده و به سرعت بر اثر باران و یا نورخوشید از بین میرود. تیم شابلون در این باره به شما مصرف کننده گرامی هشدار جدی میدهد. ما برای ضمانت نمونه های کاشی های پخت شده ی خود را در اختیار شما قرار می دهیم. شما می توانید با استفاده از اسید، آتش و یا ایجاد خط و خش با وسایل گوناگون کاشی و سرامیک های تولیدی ما را مورد آزمایش قرار دهید تا از کیفیت و مقاومت آنها مطمئن گردید. همچین مواد اولیه و رنگ هائی که توسط ما مورد استفاده قرار می گیرد کاملا اصل بوده و باعث ایجاد محصولی بسیار زیبا و با کیفیت می گردد.

کاشی جایگزین مناسب مصالح

استفاده از کاشی و سرامیک جایگزین بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برای دیگر روش هائی خواهد بود که مورد استفاده قرار می گیرد. کاشی و سرامیک برخلاف دیگر مصالح بازدهی بالائی داشته و با توجه به اینکه از به هیچ عنوان از بین نمیرود در هزینه ها صرفه جوئی خواهد نمود. به عنوان مثال هیچ کدام از روش هائی مانند فلکس، برن، چاپ روی سنگ و یا چاپ سابلیمیشن مانند پخت کوره ای مثمر ثمر نخواهد بود. بنر حداکثر بعد از 2 یا 43 ماه تغییر رنگ داده و بعد از مدتی از مدتی ممکن است دچار پارگی گردد. فلکس برق مصرف می نمایند و بعد از گذشت زمان مستهلک خواهد شد. کاشی های سابلیمیشن برخلاف درخشندگی فوق العاده بالا در معرض نور خورشید به مدت دور روز از بین میروند. در کاشی های سنتی امکان چاپ منظره و یا چهره وجود ندارد و محدودیت رنگ فوق العاده بالائی دارد. در سرامیک و یا کاشی های صنعتی و کارخانه ای امکان چاپ عکس و یا تصویر اختصاصی وجود ندارد. اما چاپ دیجیتالی با پخت کوره ای هیچ کدام از معایب فوق را نداشته و کاملا مقرون به صرفه می باشد.

استفاده از کاشی و سرامیک در پروژه های شهری

چاپ روی کاشی و سرامیک با روش پخت سوم در پروژه های شهری استفاده ی بسیاری دارد. برخلاف نقاشی ها که به سرعت در اثر عوامل جوی و یا انسانی نابود می شود. سال هاست شهرداری ها برای زیباسازی شهری هزینه می نمایند و از روش های مختلفی برای بهبود ظاهری شهر استفاده می نمایند. اما بسیاری از این روش ها با توجه به هزینه ای که برای آن می نمایند توجیهی ندارد. به عنوان مثال نقاشی های شهری بعد از مدت کوتاهی بر اثر باران و تابش نور خورشید کمرنگ شده و یا بر اثر عوامل انسانی از بین می روند. اما استفاده از چاپ روی کاشی و سرامیک با پخت سوم مزیت فوق العاده ای نسبت به روش های دیگر دارد. این کاشی و یا سرامیک های چاپ شده حتی بعد از ده ها سال بدون هیچ گونه تغییر رنگی باقی می مانند و خط و خش و کشیدن اشیاء نوک تیز هیچ اثری بر آنها ندارد. همچنین به علت روش تولید قابلیت کامل برای شستشو را دارند و در صورت آلودگی براحتی با شستشو مانند روز اول خواهند گشت. با استفاده از این روش نیاز به تجدید رنگ و یا تعمیر فضای مذکور نخواهد بود.

چاپ روی سنگ مزار

تنها روشی که می توان عکس عزیزان را به صورت رنگی روی سنگ مزار قرار داد استفاده از چاپ روی کاشی و سرامیک می باشد. زیرا با روش های دیگر تنها می توانند به صورت سیاه و سفید این کار را انجام داد. اما با روش های خاصی که وجود دارد و البته کمی گران است می توان عکس عزیزانی که فوت نموده اند روی کاشی و سرامیک چاپ نمود و روی سنگ مزار تعبیه کرد. به این علت که رنگ های مورد استفاده برای چاپ روی این کاشی ها از نوع رنگ های کوره ای می باشد و با دمای 850 درجه سانتیگراد در کوره های گرمائی پخته می شود لذا ماندگاری فوق العاده ای داشته و به هیچ عنوان از بین نمیرود و در صورتی که کاشی و سرامیک نشکند این رنگ ها به هیچ عنوان از بین نمی روند و صد ها سال سالم می ماند. این روش کاملا ابداعی می باشد و تنها دو یا سه شرکت در ایران هستند که این کار را انجام می دهند.

زیرا ما تنها شرکتی هستیم که از رنگ های آلمانی استفاده می کنیم. رنگ های آلمانی اصل هستند و تنها رنگ هائی هستند که کیفیت بالائی دارند و رنگ ها زنده و زیبا خواهد شد. در حالی که دیگر شرکت ها از رنگ های چینی و چه بسا رنگ های تولید داخلی استفاده می کنند و کیفیت کارها پائین است و از آنجائی که رقیب جدی در اینکار وجود نداشت سال های سال مشتریان مجبور به قبول سفارشات خود با کیفیت کم و رنگ های مُرده شده اند. اما شابلون با شعار کیفیت برتر و خدمات مدرن تنها محصولاتی را تولید می نمائیم که دارای حداکثر کیفیت باشند و نقضی در آنها مشاهده نخواهید نمود.

ما چاپ روی این کاشی ها را برای استفاده در سنگ مزار به انتخاب مشتری ضمانت و یا بدون ضمانت در اختیار وی قرار می دهیم. ضمانت چاپ روی این کاشی ها شامل رنگ کاشی میباشد. در واقع شابلون ضمانت خواهد کرد که رنگ این کاشی ها بعد از نصب روی سنگ مزار در اثر باران، نور خورشید، شستشو و اسید از بین نخواهد رفت. اما مطمئنا شکستن کاشی ضمانتی نخواهد داشت. در صورتی که کاشی ها بدرستی روی سنگ مزار تعبیه شود نیز به راحتی نخواهد شکست.تفاوتی بین قیمت کاشی هائی که با ضمانت و یا بدون ضمانت تهیه می کنید وجود نخواهد داشت. اما در صورتی که کاشی ها را بدون ضمانت تهیه فرمائید فاقد مهر ضمانت بوده و در صورتی که آنها را با ضمانت سفارش دهید مهر ضمانت شابلون روی آنها هک خواهد شد.

ما عکس های ارسالی شما را روی کاشی چاپ می نمایم. این کاشی ها می تواند ابعاد بسیار گوناگونی داشته باشد. اما حداکثر ابعاد در حالت یک تکه 30X40 می باشد. سپس این کاشی ها برای مشتری ارسال می گردد. بخشی از سنگ مزار که قرار است این کاشی ها در آن قرار گیرد توسط نصاب سنگ به ابعاد و قطر کاشی خالی می شود. سپس کاشی های ارسالی توسط چسب سنگ در این بخش چسبانده می شود. هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد. چون چسب های کاشی جدید بسیار قوی و دارای استحکام بسیاریست و جدا نمی گردد.

برای چاپ کاشی ابعاد استانداری وجود دارد که برای شما مشخص شده است تا بتوانید بسته به سلیقه ی خود هر کدام را که مایل بودید سفارش دهید. اما در صورتی که می خواهید ابعادی متفاوت با استاندارد ما سفارش دهید شامل هزینه برش خواهد بود که بسته به اندازه و میزان برش محاسبه خواهد گردید.

شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که از بین کاشی و سرامیک کدام یک برای سنگ مزار مناسب تر و کدام کیفیت بهتری دارد و یا مقاومت بیشتری دارد؟ ما جواب این سوال شما را کامل شرح خواهیم داد. در گذشته ما از سرامیک برای استفاده روی سنگ مزار استفاده می کردیم. با اینکه قیمت سرامیک ارزان تر است اما نسبت به کاشی دارای مقاومت بالاتری می باشد. از این نظر برای تولید کننده دارای صرفه اقتصادی بیشتری می باشد. اما چاپ روی سرامیک مشکلی دارد که عکس نهائی تا حدودی تار و مات می شود. ما بر اساس تجربه کاشی های را مورد استفاده قرار می دهیم که دارای مقاومتی همانند سرامیک بوده اما کیفیت عکس روی آنها بی نهایت بالا می باشد و درخشندگی بسیار عالی دارد و براق است. لذا به شما توصیه می نمائیم که چاپ روی کاشی را در اولویت قرار دهید تا نتیجه ی چاپ براق و درخشنده باشد. اما در صورتی که در مناطق بیش از حد سردسیر و یا گرمسیر زندگی می کنید سرامیک انتخاب بهتریست. کارشناسان گروه صنعتی شابلون در این مورد شما را به طور کامل راهنمائی خواهند نمود.

ما قصد داریم ترمیم، روتوش و رنگی کردن عکس های مشتریانی را که به حداقل 3 بار به ما سفارش داده اند را رایگان انجام دهیم. بدین جهت در صورتی که شما نیز می خواهید از مشتریان ثابت شابلون باشید این خبر خوبی برای شما خواهد بود. تیم حرفه ای طراحی شابلون عکس های ارسالی شما را بررسی می نماید و در صورتی که نیاز به ترمیم و روتوش داشت آن را به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد. همچنین قراردادن حاشیه و بکگراند های شکیل از دیگر مزایائی بود که در صورت سفارش به شابلون به صورت رایگان روی عکس های شما قرار داده خواهد شد.

چاپ پروژه های زیباسازی شهری روی کاشی

چاپ روی کاشی و سرامیک جایگزین ویژه، ممتاز و مقرون به صرفه ایست که گروه صنعتی شابلون به جای استفاده از روش های دیگری که کم عمر هستند و از ماندگاری لازم برخوردار نمی باشند برای پروژه های شهری معرفی نموده است. نگاه ژرف نگرانه ی گروه صنعتی شابلون در جهت بالابردن راندمان زیباسازی المان های شهری و شکل دهی فضائی مناسب با کمک نهادهای اجرائی زیباسازی شهری با سمت و سوی افزایش ماندگاری ساخت و سازهای هنری درون شهر ها و همچنین ایجاد تصاویری ماندگار بر تار و پود شهر باعث گردیده تا ما تمامی توان خود را در این زمینه مورد استفاده قرار داده و برترین خدمات خود را به صورت اختصاصی برای نهادها و سازمان های زیباسازی شهری ارائه دهیم.

از آنجا که حفظ هویت ملی و مذهبی با چاپ تصاویر شهدای گرانقدر بخشی از خدماتیست که شهرداری ها با استفاده از آن چهره ی شهر را آذین می بخشند ما نیز بخشی از خدمات خود را در این راستا ارائه داده و با چاپ عکس این عزیزان روی کاشی و سرامیک به نحوی که تا صدها سال ماندگار خواهد بود و از بین نخواهد رفت طلیعه دار این حرکت خواهیم بود.

همانطور که مطلع اید یکی از موانع و مشکلاتی که سازمان های زیباسازی با آن دست به گریبان هستند از بین رفتن تابلوها و نقاشی هایست که در سرتاسر شهر مورد استفاده قرار میگیرد. زیرا که عوامل جوی و طبیعی مانند تابش مستقیم آفتاب و یا باران های اسیدی موجب از بین رفتن این آثار خواهد شد و از آنجا که معمولا جنس بکار رفته در این تابلوها و نقاشی ها دارای مقاومت زیادی نمی باشد امکان شستشوی آنها نیز وجود نخواهد داشت و در صورتی که بر اثر آلاینده های مختلف آلوده شوند به راحتی امکان بازسازی آنها وجود ندارد.

اما چاپ روی کاشی با دمانی 850 درجه سانتیگراد در کوره های حرارتی و استفاده از رنگ های مخصوص و تکنولوژی منحصربفرد باعث گردیده تا چاپ نهائی در برابر عوامل جوی مختلف مانند تایش مستقیم نور آفتاب، سرما، گرما و باران های اسیدی کاملا مقاوم بوده و به هیچ عنوان خدشه ای به آن وارد نمی شود. در ضمن با توجه به ساختار لعاب گونه ی کاشی تمامی محصولات تولید شده ضد خط و خش می باشد و براحتی قابل تخریب نیست. همین مسئله باعث شده که کاشی های تولید شده قابل شستشو بوده و بتوان هر از چندگاهی با هزینه ای اندک نسبت به شستشوی آنها اقدام نمود بدون اینکه کوچکترین آسیبی در آن ایجاد شود. بدین ترتیب آثار هنری تولید شده سال های سال بدون هیچگونه تغییر رنگ و خرابی باقی مانده و از نظر هزینه نیز صرفه جوئی زیادی در این بخش انجام خواهد گرفت.

گروه صنعتی شابلون در زمینه چاپ پروژه های شهری آماده همکاری با نهادهای مربوطه می باشد. کارشناسان پشتیبانی ما آماه پاسخگوئی به سوالات شما عزیزان می باشند. لذا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ما تماس حاصل فرمائید.

چاپ عکس شهدا روی کاشی

چاپ روی کاشی و سرامیک جایگزین ویژه، ممتاز و مقرون به صرفه ایست که گروه صنعتی شابلون به جای استفاده از روش های دیگری که کم عمر هستند و از ماندگاری لازم برخوردار نمی باشند برای پروژه های شهری معرفی نموده است. نگاه ژرف نگرانه ی گروه صنعتی شابلون در جهت بالابردن راندمان زیباسازی المان های شهری و شکل دهی فضائی مناسب با کمک نهادهای اجرائی زیباسازی شهری با سمت و سوی افزایش ماندگاری ساخت و سازهای هنری درون شهر ها و همچنین ایجاد تصاویری ماندگار بر تار و پود شهر باعث گردیده تا ما تمامی توان خود را در این زمینه مورد استفاده قرار داده و برترین خدمات خود را به صورت اختصاصی برای نهادها و سازمان های زیباسازی شهری ارائه دهیم.

از آنجا که حفظ هویت ملی و مذهبی با چاپ تصاویر شهدای گرانقدر بخشی از خدماتیست که شهرداری ها با استفاده از آن چهره ی شهر را آذین می بخشند ما نیز بخشی از خدمات خود را در این راستا ارائه داده و با چاپ عکس این عزیزان روی کاشی و سرامیک به نحوی که تا صدها سال ماندگار خواهد بود و از بین نخواهد رفت طلیعه دار این حرکت خواهیم بود.

همانطور که مطلع اید یکی از موانع و مشکلاتی که سازمان های زیباسازی با آن دست به گریبان هستند از بین رفتن تابلوها و نقاشی هایست که در سرتاسر شهر مورد استفاده قرار میگیرد. زیرا که عوامل جوی و طبیعی مانند تابش مستقیم آفتاب و یا باران های اسیدی موجب از بین رفتن این آثار خواهد شد و از آنجا که معمولا جنس بکار رفته در این تابلوها و نقاشی ها دارای مقاومت زیادی نمی باشد امکان شستشوی آنها نیز وجود نخواهد داشت و در صورتی که بر اثر آلاینده های مختلف آلوده شوند به راحتی امکان بازسازی آنها وجود ندارد.

اما چاپ روی کاشی با دمانی 850 درجه سانتیگراد در کوره های حرارتی و استفاده از رنگ های مخصوص و تکنولوژی منحصربفرد باعث گردیده تا چاپ نهائی در برابر عوامل جوی مختلف مانند تایش مستقیم نور آفتاب، سرما، گرما و باران های اسیدی کاملا مقاوم بوده و به هیچ عنوان خدشه ای به آن وارد نمی شود. در ضمن با توجه به ساختار لعاب گونه ی کاشی تمامی محصولات تولید شده ضد خط و خش می باشد و براحتی قابل تخریب نیست. همین مسئله باعث شده که کاشی های تولید شده قابل شستشو بوده و بتوان هر از چندگاهی با هزینه ای اندک نسبت به شستشوی آنها اقدام نمود بدون اینکه کوچکترین آسیبی در آن ایجاد شود. بدین ترتیب آثار هنری تولید شده سال های سال بدون هیچگونه تغییر رنگ و خرابی باقی مانده و از نظر هزینه نیز صرفه جوئی زیادی در این بخش انجام خواهد گرفت.

گروه صنعتی شابلون در زمینه چاپ پروژه های شهری آماده همکاری با نهادهای مربوطه می باشد. کارشناسان پشتیبانی ما آماه پاسخگوئی به سوالات شما عزیزان می باشند. لذا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ما تماس حاصل فرمائید.

1%
از چاپ کاشی شابلون راضی بوده اند

ما مدت ها تلاش و آزمون و خطا انجام داده ایم تا بتوانیم بهترین کیفیت در چاپ کاشی را بدست آوریم و با استفاده از جدیدترین متدها و دستگاه ها حداکثر وضوح را ایجاد کرده ایم. آنچه را به سادگی در هر جائی پیدا نخواهید کرد ما به شما ارائه خواهیم داد. دقت، حوصله و تلاش برای ارائه بهترین کیفیت از ویژگی های ما می باشد که باعث میگردد شما به “شابلون” اعتماد کنید.

tile
printing

www.shablon.ir

برای دریافت تخفیف های ویژه سفارش کاشی در متراژهای بالا با ما تماس بگیرید