چاپ جلیقه و کاور

چاپ دیجیتال آرم و لوگو روی جلیقه خبرنگاری و انواع کاور با کیفیت بالا

در این بخش از سایت شابلون چندین مدل جلیقه خبرنگاری و کاور را برای شما فراهم کرده ایم تا با چاپ لوگو و آرم مورد نظر روی این محصولات بتوانید آنها را در اختیار داشته باشید و در موقعیت مناسب استفاده نمائید.

چاپ جلیقه خبرنگاری

این جلیقه خبرنگاری از جنس کتان تولید شده و دارای چندین جیب مختلف می باشد تا بتوانید انواع دفترچه، وسایل تحریر و ضبط و گوشی را در آن قرار دهید. کیفیت تولیدی این جلیقه ها بسیار بالا می باشد و با توجه به جنس کتان باعث می شوند که در فصل های گرم نیز مناسب بوده و هوا را به خوبی در خود گردش دهند. معمولا دو قسمت از این جلیقه های خبرنگاری امکان چاپ وجود دارد. یکی جلو روی جیب که چاپ بصورت کوچک انجام می شود و دیگری پشت جلیقه چاپ بزرگ تری انجام می پذیرد. همچنین امکان تولید این جلیقه در رنگ های مختلف وجود دارد تا بتوانید با توجه به رنگ سازمانی و یا متناسبت با رنگ لوگوی خود یکی از آنها را سفارش دهید.

درجه کیفی: A
حداکثر ابعاد قابل چاپ: 40×30 cm
جنس: کتان
موجود در 7 رنگ
قابل شستشو
سایز Free Size

چاپ کاور شبرنگ

لباس فرم کاور تبلیغاتی از دو جنس کجراه و توری پلی استر قابل تولید میباشد. جنس کجراه ضخامت بیشتری دارد و جنس توری نازک تر است. همچنین در این کاورها از چهار خط نوار شبرنگ حدود 5 سانتیمتر استفاده شده که در شب در مقابل نور بازتاب دارد و باعث می شود دیده شده و و در محیط های با نور کم، تاریک و یا مه آلود از خطرات احتمالی جلوگیری گردد و عموما از برخورد وسایل نقلیه با فرد مورد نظر جلوگیری گردد.

علاوه بر این ویژگی های عمومی که در اکثر کاورهای شبرنگ موجود می باشد ما این امکان را برای شما فراهم آورده ایم که بتوانید لوگوی و یا نوشته ی مورد نظر خود را روی این کاور ها با کیفیت بسیار بالا چاپ نمائید. معمولا چاپ روی این کاور ها از نوع کاتری و یا مدیا انجام می گیرد که زیبائی بالای داشته و ماندگاری نسبتا خوبی هم دارند. هم جلو و هم پشت این کاورها امکان چاپ دارد.

درجه کیفی کاور شبرنگ: B
حداکثر ابعاد چاپ : 20×20 cm
جنس کاور : کجراه و توری
قابلیت چاپ: معمولا به صورت ت رنگ
وزن : …
قابل شستشو

کاور شبرنگ

چاپ کاور ورزشی

کاور ورزشی که ما تولید می کنیم از جنس فلامنت و رنگ سفید می باشد که در تیراژ پائین نیز قابل سفارش می باشد. در تیراژهای بالای 100 عدد امکان تولید در رنگ های دیگر نیز موجود می باشد. البته فقط رنگ های روشن مثل زرد، نارنجی، آبی روشن امکان تولید دارند. این کاورها بسیار سبک بوده و کش سانی بالائی دارند. امکان چاپ روی این کاورها بدون محدودیت رنگ و با کیفیت بسیار بالا وجود دارد. همچنین صد در صد قابل شستو می باشد و به هیچ عنوان پاک نمی شود. از این کاورها معمولا در مسابقات ورزشی مدرسه ای و یا مواردی که نمی خواهند هزینه ی زیادی برای لباس و یه شماره ورزشکار انجام دهند مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت بسیار پائین و قابلیت شستشو در مزایای این کاورها می باشد.

درجه کیفی کاور ورزشی: C
حداکثر ابعاد قابل چاپ: 30×40 cm
جنس کاور : فلامنت
قابلیت چاپ: بدون محدودیت رنگ
قابل شستشو و ماندگاری بالا

نمونه کارهای چاپ کاور و جلیقه

1%
از چاپ کاور شابلون راضی بوده اند

آنچه ما را متمایز می کند ارائه بهترین کیفیت و امکان ارائه ارزان ترین قیمت چاپ کاور می باشد. آنچه را به سختی در جای دیگر بدست خواهید آورد اینجا برای شما یکجا فراهم کرده ایم. ما با دقت و حوصله و نظم و در نظر گرفتن مدت زمانی که شما در اختیار دارید بهترین گزینه های چاپ کاور را در اختیار شما قرار خواهیم داد. می توانید با آسودگی خاطر با برند مورد اعتماد “شابلون” کار کنید.

cover
printing

www.shablon.ir

برای دریافت تخفیف های ویژه سفارش چاپ روی کاور در تیراژ بالای 50 عدد با ما تماس بگیرید

سلام، من ``بلو`` هستم؛ هوش مصنوعی سایت شابلون! فعلا خیلی کوچیکم واسه همین تو هر دقیقه بیشتر از چهار تا سوال رو نمی تونم جواب بدم و بعضی از جوابام ممکنه دقیق نباشه