نحوه ثبت سفارش

1. آرامش خاطر

پشت سیستم کامپیوتر خود بنشینید و یا گوشی خود را در دست بگیرید

2. ورود به سایت شابلون

وارد سایت شابلون به آدرس www.shablon.ir شوید.

3. انتخاب محصول

وارد بخش محصولات شوید محصول مورد نظر خود را انتخاب و بررسی کنید.

4. ثبت سفارش

از طریق دکمه “ثبت سفارش” نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنید از طریق این فرم می توانید عکس خود را آپلود نمائید

5. پرداخت هزینه

هزینه سفارش خود را آنلاین پرداخت نمائید.

6. اتمام

سفارش شما تمام شده است فقط باید با خوشحالی منتظر تحویل سفارش خود باشید.

اطلاعات تکمیلی نحوه ثبت سفارش در سایت شابلون

1. برای ثبت سفارش خود باید ابتدا به بخش مورد نظر وارد شوید. برای اینکار روی منوی بالای سایت قسمت “محصولات” کلیک کنید. در این بخش تمامی محصولات و خدمات سایت شابلون را مشاهده خواهید نمود که می توانید روی محصول خاصی که مد نظر شماست کلیک نموده و به آن وارد شوید.

2. برای هر محصول و خدمات و نحوه چاپ و یا موجودی کالا توضیحات کامل نوشته شده است. لازم به ذکر می باشد که توضیحات موجود در سایت بروز می باشد و می توانید با مطالعه ی آن به اطلاعات کاملی در مورد محصول و یا خدمات مورد نظر در سایت شابلون دسترسی داشته باشید.

3. برای ثبت سفارش خود می توانید روی دکمه ی سبز رنگ ثبت سفارش که برای هر محصول به طور جداگانه تعبیه شده است کلیک نمائید.

4. با ورود به بخش ثبت سفارش ابتدا باید مشخصات خدمات درخواستی را وارد نمائید. در این بخش تعداد، اندازه چاپ، تعداد چاپ و… را وارد کنید. همچنین در این بخش می توانید عکس خود را آپلود کنید. در صورتی که برای سفارش خود توضیحات خاصی مد نظر دارید می توانی در بخش توضیحات بنویسید.

5. بعد از پر نمودن فیلد های مربوطه با زدن دکمه ی ادامه به صفحه ای وارد می شوید که باید مشخصات خود را برای ارسال محصول وارد نمائید. توجه بفرمائید که حتما اطلاعات خود را به صورت صحیح وارد کنید تا ارسال مرسوله بدرستی صورت گیرد.

6. در انتها با زدن دکمه ی ارسال به بخش واریز وجه وارد خواهید شد و می توانید از طریق درگاه آنلاین هزینه ی سفارش خود را واریز نمائید. درگاه آنلاین پارس پال کاملا امن بوده و شما را به بانک مربوطه وصل خواهد نمود. برای واریز وجه باید رمز دوم کارت خود و همچنین کد سه رقمی آن را در اختیار داشته باشید.

7. بعد از اتمام واریز به صفحه ای وارد می شوید که به شما اطلاع میدهد سفارش شما ثبت شده است. همچنین رسید واریز وجه به ایمیلی که در فرم ثبت سفارش وارد نموده اید ارسال خواهد گردید.

8. با انجام این مراحل و دریافت رسید مطمئن باشید که سفارش شما ثبت شده است. سفارش شما به محض آماده شدن در واحد اجرائی شابلون از طریقی که انتخاب نموده اید برای شما ارسال خواهد گردید. البته این نکته را مد نظر قرار دهید که هزینه ارسال به عهده سفارش دهنده می باشد.

در صورتی که سوال دیگری در این زمینه دارید کارشناسان ما در واحد فروش آماده پاسخگوئی به سوالات شما هستند.