چاپ لیوان و تیشرت، لیونل مسی همه رکوردها شکست

جزئیات پروژه

این ماگ ها و تیشرت ها توسط یکی از مشتریان ما به مناسبت قهرمانی آرژانتین با لیونل مسی چاپ شد. لیونل مسی با رکوردهایی که شکست بی شک بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. این بازیکن تمام رکوردهای ممکن در کشور آرژانتین را جابجا کرد تا نام خود را به عنوان اسطوره ای بینظیر ماندگار کند.

لیونل مسی همراه با تیم آرژانتین، قهرمان جام جهانی 2022 قطر شد. تا کاملا از سایه دیگو مارادونا این غول دنیای فوتبال خارج شود. حالا مردم آرژانتین اسطوره دیگری هم دارند. آنها همیشه به دنبال مارادونای دومی بودند. اما اکنون صاحب اسطوره ای جاودان به نام مسی شدند. و از این پس در صفحات تاریخ خود دنبال مسی دومی می گردند.

مسی با قهرمانی در جام جهانی در کنار قهرمانی جام بین قاره ای، قهرمانی کوپا آمریکا و المپیک، تمام جام های معتبر ممکن درعرصه ملی را کسب کرد. او با ثبت 98 گل بهترین گل زن تاریخ آرژانتین است و تقریبا سه برار مارادونا برای این تیم گل زده است.

مسی در جام جهانی با ثبت 13 گل بالاتر از گابریل باتیستوتا بهترین گل زن آرژانتین در تمام ادوار تاریخ شد. البته مسی رکورهایی دیگری هم جابجا کرد. مسی در این جام جهانی به تنهایی تبدیل اولین بازیکنی شد که در یک جام جهانی در تمام مراحل موفق به گلزنی شد.

حالا لیونل مسی افتخاری کسب کرده است که او را از رقیب همیشگی اش یعنی کریستاینو رونالدو پیش انداخته تا به تنهایی بر تخت پادشاهی فوتبال جهان تکیه بزند. افتخارات او در عرصه باشگاهی با تیم های بارسا و پاریس سنت ژرمن کمنظیر است. و حالا با خداحافظی او در عرصه ی فوتبال ملی باید شاهد هنرنمایی ها و رکورد شکنی های او در عرصه باشگاهی هم باشیم.

Lionel messi برترین شماره 10 جهان

 

  • کارفرما : خبرگزاری ورزشی
  • نوع تیشرت : اسپان
  • نوع لیوان : دسته و داخل رنگی آبی
  • نوع چاپ : سابلیمیشن
  • ابعاد چاپ : 40×30سانتیمتر لیوان ها تمام چاپ
  • تعداد : 5 عدد
  • مورد استفاده : هواداری
چاپ تیشرت مسی
چاپ لیوان مسی
چاپ لیوان مسی
چاپ لیوان مسی
چاپ روی لیوان تیشرت کریسمس بابانوئل
چاپ تیشرت مردانه نه به هوش مصنوعی AI