چاپ پرچم تشریفات ریشه دار

تعداد

یکی از خدمات دیگر شابلون چاپ پرچم تشریفات است. پرچم های تشریفات اختصاصی پرچم هائی بزرگ هستند که روی پایه هائی عمودی قرار میگیرند و معمولا در مراسم ها، همایش ها و یا در شرکت های بزرگ و معتبر استفاده میشود. ریشه این پرچم ها در رنگ های مختلفی تولید میشود. شما می توانید با هزینه ی ای مناسب نسبت به سفارش پرچم تشریفات با لوگو، آرم و نشان خود اقدام نمائید. ما این خدمات را با کیفیت بسیار بالا به شما ارائه خواهیم نمود. همچنین چاپ پرچم تشریفات برای هیچ کسب و کاری محدودیتی ندارد و مهم نیست شما چه شغلی دارید می توانید با سفارش این محصول نسبت به تبلیغات کسب و کار اقدام نموده و همچنین به زیبائی محیط کار خود اضافه نمائید. ما بهترین کیفیت دوخت و چاپ را به شما ارائه میدهیم.

کیفیت پارچه پرچم تشریفات

شابلون به عنوان یکی از با کیفیت ترین تولید کنندگان پرچم تشریفات توانسته است اعتماد متشریان خود را بطور کامل جلب نماید. استفاده از بهترین پارچه ساتن مات اعلاء درجه1 به همراه دوخت با ظرافت بسیار بالا و همچنین تزئین با ریشه دوبل موجب تولید پرچم هائی گردیده است که با یک بار سفارش و استفاده آن تفاوت شگرف آن را با تولید کننده های دیگر خواهید یافت. اما در صورتی که نیاز به کاهش هزینه ها دارید می توانیم پرچم شما را با ساتن ۹ کیلوئی براق تولید کنیم. پارچه مات با ریشه دوبل دارای قواره ای ایستاده تر بوده و می تواند با به اهتزاز درآوردن آرم، لوگو و نشان شما قدرت و شکوه شرکت شما را هر چه بهتر به رخ بکشد.

پایه پرچم تشریفات

سه نوع پایه پرچم با شکل مختلف برای پرچم تشریفات وجود دارد که می توانید به میل خود یکی از آنها را برای پرچم خود به صورت سفارشی انتخاب نمائید. دو عکسی که در زیر مشاهده می نمائید مربوط به پایه خورشیدی و پایه پنجه شیری می باشد. این دو تا پایه دارای درجه کیفی A و رنگ طلائی می باشند. همچنین هر دو دارای میله های تلسکوپی می باشد که قابلیت تنظیم ارتفاع از یک متر و بیست سانتی متر تا دو متر و سی سانتی متر را داراست.

پایه پرچم پنجه شیری که دارای سه پایه نگهدارنده شبیه به پنجه شیر است و مربوط به پرچم قدیمی شیر و خورشید ایران می باشد که بعد از تغییر شکل پرچم ایران به آرم جمهوری اسلامی و ا… پایه های آن همچنان تولید میشود و بطور انبوه مورد استفاده قرار می گیرد. جنس همه پایه های پرچم از جنس چدن ساخته شده اند و به رنگ طلائی می باشند. انتخاب پایه های پرچم بیشتر به سلیقه باز میگردد و همگی آنها زیبائی خاص خودشان را دارند. البته پایه پنجه شیری نسبت به دو پایه دیگر کمی ارزان تر است.

مشخصه پرچم تشریفات زمینه سفید

پارچه ی پرچم تشریفات معمولی ساتن آمریکائی سفید است که با ظرافت خاصی ریشه دوزی شده است و لوگوی شرکت و یا سازمان شما بدون محدودیت رنگ روی آن چاپ خواهد شد که زیبائی زیادی نیز خواهد داشت. به جهت جلوگیری افتادن سایه پشت و روی پرچم نسبت به هم پرچم های تولید شده توسط ما دو لایه بوده و دارای کیفیت بسیار بالائی می باشد.

مشخصه پرچم تشریفات تمپلات (تمام چاپ)

در صورتی که مایل هستید چاپ پرچم تشریفات شما به صورت تمام صفحه باشد و کل پرچم حاوی رنگ باشد باید چاپ تمپلات را انتخاب نمائید. ما به چاپ اختصاصی لوگو و آرم شما به صورت تمپلات اقدام می نمائیم. تنها کافیست که سفارش خود را ثبت نمائید و باقی مراحل را به ما بسپارید. این روش قابلیت چاپ دو رو را نیز دارا می باشند همچنین دارای ریشه هائی با رنگ های متنوعی هستند. پرچم های مذکور به همراه پایه و میله ارائه میگردد که می توانید بسته به سلیقه ی خود پایه متفاوتی را انتخاب نمائید.پارچه ی پرچم تمپلات می تواند به سفارش شما در رنگ های مختلفی تولید شود و در صورتی که تمایل دارند زمینه ی پرچم شما رنگی باشد و به عبارتی کل پارچه چاپ شود مناسب است. البته به علت استفاده از روش های خاص برای چاپ تمام رنگی هزینه ی تمام شده ی این پرچم ها نیز بیشتر است. ذکر این نکته ضروری می باشد که در پرچم تمپلات تمامی زمینه رنگی بوده و لوگو بدون محدودیت رنگ روی پرچم چاپ می شود.

رنگ ریشه پرچم تشریفات

برای اولین بار در ایران کامل ترین رنگ ریشه های پرچم تشریفات توسط سایت شابلون ارائه میگردد. رنگ های زیبا و خاصی که در هر جای دیگری آنها را نخواهید یافت. با بررسی نیاز و همچنین درخواست مکرر شما مشتریان عزیز نسبت به رنگرزی اختصاصی ریشه های پرچم با 12 رنگ مختلف و متنوع اقدام نمودیم که می تواند هماهنگی بیشتری با لوگوی ارسالی شما داشته باشد و سلیقه های بیشتری را در برگیرد. این 12 رنگ شامل ریشه های : سفید، کرم، زرد، زرد پرتقالی، نارنجی، قرمز، سبز روشن، سبز تیره، آبی روشن، سرمه ای، بنفش و مشکی می باشد. این تنوع رنگ تنها در سایت شابلون ارائه میگردد.

ویژگی های پرچم تشریفات

قابلیت چاپ : دورو
جنس پارچه : ساتن آمریکائی
نوع پایه : پنجه شیری و خورشیدی
رنگ ریشه ها : آبی روشن، سرمه ای، قرمز، جگری، مشکی، سفید، سبز، زرد و…
ابعاد پرچم : 150×90
طول پایه : 230 سانتی متر
وزن پرچم به همراه میله و پایه :

وزن: 4345 گرم
جنسساتن
درجه کیفیدرجه یک
چاپسابلیمیشن

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چاپ پرچم تشریفات ریشه دار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط