چاپ لیوان دسته رنگی

تعداد

مقدمه ای بر چاپ لیوان دسته رنگی

رنگ بدنه ی این نوع لیوان سفید می باشد اما دسته ها و همچنین داخل آن رنگی و در رنگهای بسیار متنوعی موجود است. تفاوت این لیوان ها به لیوان های ساده در رنگی بودن دسته و داخل آن می باشد. هیچ نگرانی نیز در مورد رنگ این لیوان ها وجود ندارد چون کاملا استاندارد بوده و رنگ هائی که در آن استفاده شده از بدنه قابل جدا شدن نیست و هیچ گونه خطری نیز برای سلامتی ندارد. امکان چاپ عکس و لوگو روی سراسر بدنه ی این لیوان ها وجود دارد.

رنگی بودن این لیوان ها باعث گردیده تا انتخاب برای هماهنگی با لوگو و یا عکس مورد با راحتی بیشتری صورت گیرد و البته زیبائی بیشتری را نیز در بر داشته باشد. لیوان دسته رنگی یک انتخاب مناسب برای شرکت ها و سازمان هائیست که می خواهند زیبائی بیشتری را در کنار لیوان تبلیغاتی خود ارائه دهند. شما نیز می توانید هر یک از لیوان های فوق را با سلیقه و متناسب با طرحی که قصد دارید روی آن چاپ شود انتخاب نموده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت فرمائید.

استفاده لیوان دسته رنگی

در صورتی که تمایل داشته باشید تا لیوان های مورد استفاده ی شما دارای رنگ خاصی باشد که با رنگ سازمانی و یا با رنگ لوگوی شما همخوانی داشته باشد بهترین گزینه ی لیوان های رنگی هستند. از این لیوان ها می توان به چند روش مختلف استفاده نمود و زیبائی بیشتری را به ارمغان آورد. در صورتی که می خواهید از این لیوان ها در ارگان و یا شرکت استفاده نمائید در درجه اول ست کردن رنگ لیوان با لوگو مد نظر است. اما گاهی ی توانید با استفاده از رنگ های گوناگون شادی و شادابی خاصی در محیط کاری خویش ایجاد نمائید. همچنین در صورتی که افراد شرکت شما اندک است می توانید برای هر شخص رنگ خاصی در نظر بگیرید. یا اینکه شرکت شما بزرگ و دارای بخش های مختلفیست می توانید طوری برنامه ریزی نمائید تا کارمندان هر بخش از رنگ خاصی استفاده نمایند و به این شکل نظم خاصی را در واحدهای مختلف کاری پدید آورید. گاهی بعضی نیز با کمی ابتکار نام کارکنان را نیز روی لیوان چاپ می نمایند تا علاوه بر اختصاصی تر شدن لیوان ها هویت بصری بهتری نیز ایجاد نمایند. در صورتی که برای استفاده ی شخصی این محصول را سفارش می دهید می توانید رنگ مورد علاقه ی خود را برای لیوان انتخاب نمائید و یا می توانید رنگ آن را با طرح خود ست نمائید. یا در صورتی که برای یک میهمانی و یا تولد سفارش داده اید می توانید با توجه به نوع مراسم از رنگی خاصی استفاده نمائید. به عنوان مثال می توانید از لیوان دسته صورتی برای دختر کوچولو ها و یا از لیوان دسته آبی برای پسرها استفاده نمائید. با کمی ایده پردازی می توانید نوع رنگ مخصوصی را انتخاب نمائید و لیوان متفاوتی را برای خود تولید نمائید.

چاپ لیوان دسته رنگی حتی 1 عدد

فلسفه چاپ در شابلون این است که هر شخصی بتواند خارج از اینکه چه سن و سالی دارد و یا چقدر قدرت مالی دارد و یا در کجا زندگی می کند محصولات چاپ را سفارش دهد در گذشته های دور که سیستم چاپ دست و پا گیر و دارای مقدمه های زیاد بود عملا چنین امکانی برای کسی وجود نداشت که به این شکل نسبت به چاپ لیوان خود در تیراژ پائین اقدام نماید. لیوان ها یا بصورت وارداتی در طرح های مختلف در بازار برای فروش وجود داشتند و یا تولید کننده های داخلی می توانستند در تیراژ های بالا نسبت به چاپ لیوان با 1 طرح اقدام نمایند. اما اینک سایت شابلون با بکارگیری روش های نوین برای چاپ این امکان را برای شما فراهم نموده است که چاپ روی لیوان های دسته رنگی براحتی حتی به تعداد 1 عدد و با چاپ عکس و یا آرم اختصاصی شما قابل انجام باشد. شما می توانید براحتی و با چند کلیک ساده و با آپلود طرح و عکس مورد نظر خود نسبت به چاپ لیوان اختصاصی دسته رنگی خود اقدام نمائید.

چاپ لیوان دسته رنگی در تیراژ بالا

با وجود خط چاپ توانمند و و پرظرفیت شابلون امکان چاپ روی لیوان های دسته رنگی در تیراژ بالا در زمان اندک فراهم است. در صورتی که رنگ مورد انتخاب شما در انبار شابلون موجود باشد این قابلیت وجود دارد که لیوان های مذکور با کیفیت بالا و با چاپ با کیفیت در مدت کوتاهی چاپ شده و در اختیار شما قرار گیرد. لازم به ذکر است که شابلون یک واسطه نیست و امور چاپ را در کارگاه اختصاصی خود انجام خواهد داد لذا شما علاوه بر استفاده از مزیت های یک تولید کننده می توانید از تخفیف های ویژه تیراژهای بالا بهرمند شوید که با توجه به تعداد سفارش برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

مقاومت چاپ لیوان دسته رنگی

لیوان های دسته رنگی در مقابل وایتکس و شستشوی خشن با سیم ظرفشوئی آسیب پذیر هستند. اما در صورتی که این دو مورد را رعایت فرمائید دارای کیفیت چاپ مقاومی هستند و می توانید تا مدت های طولانی به استفاده از آنها بپردازید. گرچه احتیاط بیشتر به طول عمر چاپ لیوان کمک خواهد کرد اما امکان استفاده هر روزه و در هر موقعیتی برای لیوان های فوق فراهم است و به هیچ عنوان با شستشو از بین نمی روند.

کیفیت چاپ روی لیوان دسته رنگی

لیوان های دسته رنگی دارای درجه کیفی A می باشند لذا چاپ روی این لیوان ها با کیفیت و غلظت رنگ بسیار بالائی انجام خواهد گرفت. به علت نوع ساختار بدنه ی آنها درخشش و زیبائی چاپ بسیار زیبائی داشته و از هر نظر مورد تائید می باشد. البته کیفیت فایل ارسالی نیز بسیار موثر خواهد بود. هر چه کیفیت عکسی که ارسال می نمائید بیشتر باشد به همان تناسب کیفیت چاپ نهائی نیز بهتر و بیشتر خواهد گردید. چاپ نهائی به فایل اصلی بسیار نزدیک بوده و تنها با 10% تلورانس در چاپ بسیار خوب است انجام خواهد گرفت. در صورتی که فایل ارسالی توسط مشتری دارای کیفیت خوبی بوده باشد تاکنون همه نسبت به کیفیت چاپ لیوان های دسته رنگی رضایت کامل داشته اند.

رنگ لیوان های دسته رنگی

علاوه بر دسته ی لیوان های رنگی درون آنها نیز رنگی می باشد. همانطور که در عکس ها نیز مشاهده می نمائید بدنه ی لیوان یعنی آن بخشی که چاپ در آن انجام میشود سفید می باشد که در این بخش امکان چاپ عکس و یا لوگو و آرم وجود دارد. در کل این لیوان ها با  رنگ های : سرمه ای، آبی روشن، آبی تیره، سبز تیره، سبز روشن، زرد، نارنجی، صورتی، قرمز، قرمز پر رنگ، ارغوانی، بنفش و مشکی یافت میشوند. اما در مقاطع مختلف موجودی رنگی بستگی به انبار شابلون دارد که کدام یک از این لیوان ها موجود است که می توانید در بخش فرم ثبت سفارش آن را مشاهده بفرمائید.

کدام سمت لیوان دسته رنگی چاپ کنیم؟

این سوالیست که به کرات از ما سوال میشود و جواب ما نیز همیشه این است که بستگی به سلیقه ی مشتری دارد. در تمام سطح لیوان امکان چاپ وجود دارد. اما پیشنهاد ما این است که سعی کنید عکس خود را سرتاسر لیوان چاپ ننمائید. زیرا دو سمت لیوان در آن واحد قابل مشاهده نیست بنابراین همواره بخشی از عکس یکپارچه ی شما قابل دیدن نمی باشد. همچنین چاپ روبروی دسته ی گزینه ی مناسبی نیست زیرا معمولا هیچگاه دید مناسبی نخواهد داشت و با توجه به خالی بودن دو سمت دسته شکل و شمایل زیبائی پیدا نخواهد کرد. بهترین راه چاپ دو سمت لیوان می باشد. فرقی نمی کند که میخواهید عکس چاپ کنید یا آرم و لوگو، در صورتی که طرح خود را دو سمت لیوان چاپ نمائید زیبائی بیشتری در بر خواهد داشت.

جنس لیوان دسته رنگی

لیوان های دسته رنگی نیز مانند دیگر لیوان های سرامیکی از سه بخش تشکیل شده اند. مغز یا بخش اصلی لیوان که از جنس سرامیک می باشد. لعاب سیلیس که رنگی سفید دارد و تمامی سطح لیوان را پوشانده است. لایه ی کوتینگ که سطح لیوان را پوشانده و همان ماده ایست که باعث میشود امکان چاپ روی لیوان فراهم آید. و رنگ که بخش دسته و داخل لیوان توسط آن به رنگ های مختلفی اندود شده است. لازم به ذکر بدین علت که تمامی مواد فوق در قبل از چاپ در کوره پخته میشود لذا از نظر بهداشتی بسیار مطمئن می باشد.

وزن: 350 گرم
رنگآبی, زرد, سبز, سرمه ای, صورتی, قرمز, مشکی, نارنجی
چاپسابلیمیشن
حداکثر ابعاد چاپ20×10 سانتیمتر
قطر8 سانتیمتر
ارتفاع10 سانتیمتر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چاپ لیوان دسته رنگی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط