شابلون ارائه دهنده خدمات چاپ و هدایای تبلیغاتی

مراحل انجام فرآیند چاپ و پروژه چاپی

در این مطلب قصد داریم مراحل چاپ را شرح دهیم. مراحل کلی چاپ شامل سه مرحله می باشد: 1- پیش از چاپ 2- چاپ 3- پس از چاپ. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد و مشاهده نمودار مراحل چاپ می توانید ادامه ی مطلب را مطالعه فرمائید.

انواع روش های چاپ

چه روش های چاپی در دنیا وجود دارد؟ چاپ های مختلف چه ارتباطی با هم دارند؟ چه متدهائی برای چاپ بیش از روش های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد؟ اگر به جواب تمامی این سوالات نیاز دارید ما در یک مقاله ی کوتاه در مورد انواع روش های چاپ آن را برای شما شرح داده ایم تا مختصری با انواع چاپ آشنا شوید.

شغل چاپ و تبلیغات

مصاحبه ای که در زیر خواهید خواند از طریق خبرگزاری مهر با مدیر مجموعه ی شابلون انجام شده است که با مطالعه آن می توانید با زوایای شغل چاپ و تبلیغات آشنا شوید. جهت مطالعه این مصاحبه متن کامل آن به نقل از خبرگزاری در سایت شابلون قرار گرفته است:

مشاغل زیادی هستند که ما آن‌ها را به درستی نمی‌شناسیم. آدم‌های زیادی هم هستند که هنوز جویای شغل مناسب هستند. مجله مهر شما را با برخی از این مشاغل آشنا می‌کند. مجله مهر: حتما شما هم دوست دارید طرح و عکس مورد علاقه خود را روی تیشرت یا لیوان خود حک کنید یا این کار برای عزیزان خود انجام دهید و به عنوان کادوی تولد به آن‌ها هدیه بدهید. این بار می‌خواهیم به این کار به عنوان یک حرفه نگاه کنیم و از کار شرکت‌های تبلیغاتی که کار چاپ روی تیشرت، لیوان، پرچم و غیره انجام می‌دهند، سردربیاوریم.

تعریف واژه چاپ (چاپ چیست؟)

چاپ به معنی جابجائی هر شکلی از حرف، نقش و تصویر روی یک ماده یا سطح خاص، به صورتی که شکل و شمایل انتقال تغییری نداشته باشد. با این تعریف در صورتی که نگاهی به اطراف خود بیاندازید، هزاران کالا را می یابید که به طرز و روشی بر روی آنها چاپ انجام شده است. متریال مختلف و شکل های گوناگون، روش های چاپی متفاوتی دارند که از زمان گذشته کم کم متکامل شده اند و به پیشرفت های صنعتی و بزرگ حال حاضر رسیده اند. در این بخش به توضیح مفصلی در باب واژه ی چاپ خواهیم پرداخت

مصاحبه مجله همشهری با مدیریت سایت شابلون

چندی پیش یکی از خبرنگاران گروه مجلات همشهری به سراغ شرکت ما آمد و مصاحبه ای با مدیریت سایت شابلون، هومن جیا انجام داد. بخش اعظمی از این گزارش به نحوه کار اختصاص یافت و اطلاعاتی در اختیار بخش کسب و کار مجله همشهری قرار گرفت تا آن را در اختیار تمامی مردم ایران قرار دهد تا شاید شخصی بتواند از این اطلاعات استفاده نماید و برای خود کسب و کاری راه بیاندازد. در این بخش می توانید متن کامل مصاحبه ای را که در این مجله چاپ شده است مطالعه نمائید:

مصاحبه مجله همشهری با مدیریت سایت شابلون