قوانین ارجاع و تعویض

قوانین مربوط به چاپ:

1. تا 15% تلورانس و اختلاف رنگ در چاپ طبیعی می باشد.

2. فایل های ارسالی سفارش دهنده بدون تغییر و به همان صورتی که ارسال شده است چاپ می شود و در صورتی که عکس یا عکس های ارسالی دارای کیفیت مناسب نباشند، شابلون هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم کیفیت آنها نخواهد داشت. لذا لازم است فایل ها حتما با کیفیت مطلوب ارسال گردد.

3. در صورتی که عکس های ارسالی با اعلام از طریق مشتری نیاز به طراحی داشته باشد این کار از طریق واحد طراحی شابلون انجام شده و هزینه ی مربوطه طی هماهنگی از مشتری اخذ خواهد شد.

4. سفارش دهنده مسئول تغییرات درخواستی از واحد طراحی شابلون روی عکس می باشد. لذا در صورتی که تغییرات درخواستی باب میل شما واقع نگردید. انجام تغییرات مجدد و یا تغییرات ثانوی شامل هزینه مجدد خواهد بود. (به همین علت سعی نمائید تا ایده نهائی و یا نظر قطعی خود را بعد از بررسی به واحد طراحی اعلام بفرمائید.)

5.در سفارشات تعداد و متراژ زیاد، در صورتی که سفارش دهنده برروی کیفیت محصولات خود حساس است قبل از چاپ نهائی، یک محصول به عنوان تست، با دریافت هزینه برایش چاپ میگردد. این مورد توسط شابلون توصیه می شود. زیرا باعث می گردد سفارش دهنده تصویر دقیقی از محصولی که دریافت خواهد نمود داشته باشد. در غیر اینصورت شابلون مسئولیتی در قبال تلورانس و اختلاف رنگ نخواهد داشت.

6. این نکته را در نظر داشته باشد که اگر فایل های خود را به صورت لایه باز و یا با فرمت های اختصاصی نرم افزارها مانند ایلاستریتور، کرل و یا فتوشاپ ارسال می کنید امکان جابجائی لایه ها ناپدید شدن لایه ها و یا تغییر رنگ وجود دارد. بنابراین حتما فایل خود را طوری آماده سازی نمائید که در نرم افزارهای مختلف به یک شکل نمایش داده شود. شابلون مسئولیتی در این مورد نمی پذیرد.

7. محل چاپ بصورت عرف و روال عادی انجام می گیرد. در صورتی که مشتری تمایل دارد چاپ در محل خاصی صورت بگیرد باید بصورت دقیق به سانتیمتر آن را عنوان نماید.

8. محصولات پخت بالا شامل کاشی و سرامیک فضای بیرونی توسط شرکت شابلون دارای 1 سال ضمانت ثبات رنگ می باشند لذا در صورتی که در محصولات ذکر شده نقصی در اثر عواملی که شامل ضمانت می شود بوجود بیاید شابلون خود را ملزم به انجام مجدد آن خواهد نمود. لازم به ذکر است که مشتری باید نمونه ای را که دچار مشکل شده است جهت بررسی به شرکت مرجوع نماید.

9. هر نوع تغییر در سفارش باید با توضیحات کامل بصورت ایمیل برای شرکت ارسال شود. توضیحات تلفنی و... که قابل پیگیری نمی باشد مورد قبول نیست و به علت اختصاصی بودن چاپ در صورتی که مراحل یا بخشی از سفارشات انجام شده باشد امکان تغییر در آن وجود نخواهد داشت.

 

قوانین مشخصات سفارش:

۱. در بعضی از محصولات درجه بندی A و B و یا درجه 1 و درجه 2 درجه شده است. محصولات درجه 1 یا A بدون نقص بوده و از هر نظر بدون اشکال است و محصولات درجه 2 یا B ممکن است دارای ایرادهائی باشد.

2. عکس محصولاتی که در سایت وجود دارد ممکن است با سفارشی که دریافت می نمائید از نظر رنگ و یا جزئیات متفاوت باشد و دقیقا آن رنگی که می بینید نباشد.

۳. سفارشات آنلاین با ویژگی هائی که در سایت ذکر شده است برای سفارش دهنده چاپ خواهد گردید نه با ویژگی هائی که سفارش دهنده آن را مشخص می نماید.

۴. در مورد هر محصول تمامی توضیحات بصورت مکتوب در سایت درج شده است و لازم است مشتری آن را بطور کامل مطالعه نماید. در صورتی که مشتری آن را مطالعه ننماید و بعدا اظهار بی اطلاعی کند مسئولیت آنچه انجام می گیرد به عهده خود ایشان خواهد بود.

 

قوانین ارسال کالا:

۱. از آنجا که شابلون در مراحل حمل و نقل حضور ندارد لذا ایجاد اشکال و یا شکستگی در هنگام ارسال با پست، تیپاکس، باربری و یا پایانه اتوبوسرانی به عهده شرکت نمی باشد و سفارشات با مسئولیت سفارش دهنده ارسال خواهد گردید.

2. هزینه حمل و نقل (حتی مرجوعی) به عهده سفارش دهنده می باشد.

3. در صورتی که شابلون به دلایلی که خارج از اراده ی او می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.

4. در صورتی که کالا به علت اشتباه کارکنان شابلون به آدرسی غیر از آدرس مشتری ارسال شده باشد تمام هزینه های مربوط به ارجاع آن به عهده ی شابلون می باشد.

5. در صورتی که سفارش دهنده در درج آدرس خویش دچار اشتباه شود شابلون مسئولیتی در مورد آن نخواهد داشت.

6. در صورتی که کالا ارسال شود و مشتری در محل حضور نداشته باشد و یا از دریافت سفارش امتناع ورزد هزینه ی حمل برگشتی کالا و همچنین ارسال مجدد از ایشان دریافت خواهد گردید.

7. شابلون تمامی سفارشات ارسال شده را به طور کامل و تا ارسال به دست سفارش دهنده پیگیری خواهد نمود اما در صورتی که بیش از یک هفته از ارسال سفارش گذشته باشد و سفارش دهنده در دسترس نبوده، فرم سفارش را ناقص پر کرده باشد و یا پیگیر سفارش خویش نباشد هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت. لذا تکمیل فرم سفارش و همچنین در دسترس بودن سفارش دهنده جهت پیگیری، انجام و ارسال سفارش ملزوم است.

 

قوانین لغو و مرجوعی:

۱. توجه داشته باشید کالا بعد از کنترل در واحد کنترل کیفیت شابلون سالم به شما تحویل داده میشود لذا هنگام تحویل جنس حتما آن را بطور کامل چک نمائید و برگه ی تائید سفارش را امضا نمائید.

۲. تحویل گرفتن و امضاء برگه ی تحویل به این معنا می باشد که سفارش بدون نقص و ایراد تحویل مشتری گردیده است.

3. در صورت ایجاد شکستگی، خط و خش، پارگی و یا و الالخصوص لکه روی کار بعد از تحویل امکان مرجوع نمودن محصول نیست.

4. هرگونه نقص و ایراد در محصولات ارسالی باید حداکثر ۶ ساعت کاری بعد از تحویل به صورت کتبی و از طریق ایمیل با توضیحات و عکس به مرکز پشتیبانی شابلون گزارش گردد.

5. با توجه به اینکه مشخصات محصول بطور کامل و دقیق در سایت ذکر شده است و قوانین مربوط به چاپ نیز توضیح داده شده لذا مرجوعی کالا به دلایل و نظر شخصی مقدور نیست. ارائه نظر و توضیحات باید بصورت کاملا کارشناسی انجام گیرد.

6. در صورتی که کالائی به صورت واسطه ای از شابلون خریداری شده باشد هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت. لذا فاکتور باید به نام شخص مرجوع کننده باشد.

7. ارائه ی فاکتور خرید از شابلون هنگام ارجاع الزامی است.

8. تا زمانی که بیعانه ای برای سفارش ایجاد نشده است امکان لغو آن وجود دارد.

9. به علت اختصاصی بودن سفارش، بعد از واریز هزینه امکان لغو سفارش وجود نخواهد داشت.

10. در صورت تائید کارشناسان شابلون بر وجود مشکل و انجام چاپ دوباره، مشتری باید هنگام تحویل سفارش جدید سفارشات قبلی را عودت نماید.

11. پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود و تمامی هزینه حمل و نقل به عهده مشتری می باشد. در صورت استنکاف مشتری از  تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت دو هفته بصورت امانت نزد شابلون باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت شابلون در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.

 

قوانین نماد اعتماد الکترونیکی مرتبط :

الف) در مورد کالاهای ساخته شده با مشخصات فردی مصرف کننده که به طور واضح جنبه شخصی دارند به علت شرایط خاص کالا و خدمات، حق انصراف 7 روزه غیر قابل اعمال بوده و ادعای بازگشت هزینه به استناد حق انصراف از سوی مصرف کننده مسموع نخواهد بود.

ب) به منظور جلوگیری از بروز مشکل در اجرای مواد 37 و 38 قانون تجارت الکترونیکی ضروری است، مصرف کننده انصراف خود از انعقاد یا ادامه قرارداد را از طریق نامه، فکس یا ایمیل به اطلاع فروشنده رسانده و تائیدیه اطلاع مخاطب از قصد خود را نیز دریافت نماید. به نحوی که ابزار مورد استفاده برای ارسال قصد مصرف کننده و تائیدیه دریافتی از سوی ایشان قابلیت استناد و اثبات اعمال حق انصراف وی را داشته باشد.