چاپ روی سنگ مزار

تنها روشی که می توان عکس عزیزان را به صورت رنگی روی سنگ مزار قرار داد استفاده از چاپ روی کاشی و سرامیک می باشد. زیرا با روش های دیگر تنها می توانند به صورت سیاه و سفید این کار را انجام داد. اما با روش های خاصی که وجود دارد و البته کمی گران است می توان عکس عزیزانی که فوت نموده اند روی کاشی و سرامیک چاپ نمود و روی سنگ مزار تعبیه کرد. به این علت که رنگ های مورد استفاده برای چاپ روی این کاشی ها از نوع رنگ های کوره ای می باشد و با دمای 850 درجه سانتیگراد در کوره های گرمائی پخته می شود لذا ماندگاری فوق العاده ای داشته و به هیچ عنوان از بین نمیرود و در صورتی که کاشی و سرامیک نشکند این رنگ ها به هیچ عنوان از بین نمی روند و صد ها سال سالم می ماند. این روش کاملا ابداعی می باشد و تنها دو یا سه شرکت در ایران هستند که این کار را انجام می دهند.

چرا به شابلون سفارش دهیم؟

زیرا ما تنها شرکتی هستیم که از رنگ های آلمانی استفاده می کنیم. رنگ های آلمانی اصل هستند و تنها رنگ هائی هستند که کیفیت بالائی دارند و رنگ ها زنده و زیبا خواهد شد. در حالی که دیگر شرکت ها از رنگ های چینی و چه بسا رنگ های تولید داخلی استفاده می کنند و کیفیت کارها پائین است و از آنجائی که رقیب جدی در اینکار وجود نداشت سال های سال مشتریان مجبور به قبول سفارشات خود با کیفیت کم و رنگ های مُرده شده اند. اما شابلون با شعار کیفیت برتر و خدمات مدرن تنها محصولاتی را تولید می نمائیم که دارای حداکثر کیفیت باشند و نقضی در آنها مشاهده نخواهید نمود.

ضمانت چاپ روی سنگ مزار

ما چاپ روی این کاشی ها را برای استفاده در سنگ مزار به انتخاب مشتری ضمانت و یا بدون ضمانت در اختیار وی قرار می دهیم. ضمانت چاپ روی این کاشی ها شامل رنگ کاشی میباشد. در واقع شابلون ضمانت خواهد کرد که رنگ این کاشی ها بعد از نصب روی سنگ مزار در اثر باران، نور خورشید، شستشو و اسید از بین نخواهد رفت. اما مطمئنا شکستن کاشی ضمانتی نخواهد داشت. در صورتی که کاشی ها بدرستی روی سنگ مزار تعبیه شود نیز به راحتی نخواهد شکست.تفاوتی بین قیمت کاشی هائی که با ضمانت و یا بدون ضمانت تهیه می کنید وجود نخواهد داشت. اما در صورتی که کاشی ها را بدون ضمانت تهیه فرمائید فاقد مهر ضمانت بوده و در صورتی که آنها را با ضمانت سفارش دهید مهر ضمانت شابلون روی آنها هک خواهد شد.

نحوه نصب کاشی روی سنگ مزار

ما عکس های ارسالی شما را روی کاشی چاپ می نمایم. این کاشی ها می تواند ابعاد بسیار گوناگونی داشته باشد. اما حداکثر ابعاد در حالت یک تکه 30X40 می باشد. سپس این کاشی ها برای مشتری ارسال می گردد. بخشی از سنگ مزار که قرار است این کاشی ها در آن قرار گیرد توسط نصاب سنگ به ابعاد و قطر کاشی خالی می شود. سپس کاشی های ارسالی توسط چسب سنگ در این بخش چسبانده می شود. هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد. چون چسب های کاشی جدید بسیار قوی و دارای استحکام بسیاریست و جدا نمی گردد.

ابعاد کاشی های قابل چاپ

برای چاپ کاشی ابعاد استانداری وجود دارد که برای شما مشخص شده است تا بتوانید بسته به سلیقه ی خود هر کدام را که مایل بودید سفارش دهید. اما در صورتی که می خواهید ابعادی متفاوت با استاندارد ما سفارش دهید شامل هزینه برش خواهد بود که بسته به اندازه و میزان برش محاسبه خواهد گردید.

کاشی برای سنگ مزار بهتر است یا سرامیک؟

شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که از بین کاشی و سرامیک کدام یک برای سنگ مزار مناسب تر و کدام کیفیت بهتری دارد و یا مقاومت بیشتری دارد؟ ما جواب این سوال شما را کامل شرح خواهیم داد. در گذشته ما از سرامیک برای استفاده روی سنگ مزار استفاده می کردیم. با اینکه قیمت سرامیک ارزان تر است اما نسبت به کاشی دارای مقاومت بالاتری می باشد. از این نظر برای تولید کننده دارای صرفه اقتصادی بیشتری می باشد. اما چاپ روی سرامیک مشکلی دارد که عکس نهائی تا حدودی تار و مات می شود. ما بر اساس تجربه کاشی های را مورد استفاده قرار می دهیم که دارای مقاومتی همانند سرامیک بوده اما کیفیت عکس روی آنها بی نهایت بالا می باشد و درخشندگی بسیار عالی دارد و براق است. لذا به شما توصیه می نمائیم که چاپ روی کاشی را در اولویت قرار دهید تا نتیجه ی چاپ براق و درخشنده باشد. اما در صورتی که در مناطق بیش از حد سردسیر و یا گرمسیر زندگی می کنید سرامیک انتخاب بهتریست. کارشناسان گروه صنعتی شابلون در این مورد شما را به طور کامل راهنمائی خواهند نمود.

ترمیم، روتوش و رنگی کردن رایگان توسط شابلون

ما قصد داریم ترمیم، روتوش و رنگی کردن عکس های مشتریانی را که به حداقل 3 بار به ما سفارش داده اند را رایگان انجام دهیم. بدین جهت در صورتی که شما نیز می خواهید از مشتریان ثابت شابلون باشید این خبر خوبی برای شما خواهد بود. تیم حرفه ای طراحی شابلون عکس های ارسالی شما را بررسی می نماید و در صورتی که نیاز به ترمیم و روتوش داشت آن را به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد. همچنین قراردادن حاشیه و بکگراند های شکیل از دیگر مزایائی بود که در صورت سفارش به شابلون به صورت رایگان روی عکس های شما قرار داده خواهد شد.